Support och service

 

Minimera stilleståndstiden – maximera produktiviteten

Formulär för service

Våra supportspecialister hjälper dig med alla tekniska frågor som rör våra produkter och tekniker. Det enda du behöver göra är att fylla i formuläret nedan.

Tantecs styrka är kvalitet och individuell kundvård. Serviceavdelningens mål är att hitta den optimala lösningen för dina behov. Vi betraktar oss inte bara som en tillverkare och leverantör av ytbehandlingsutrustning, utan också som tjänsteleverantör och problemlösare inom området plasma- och koronaytbehandling.

En Tantec-lösning kräver hög tillförlitlighet och är avgörande för att ditt företag ska lyckas.

Med över 40 års erfarenhet som ledande tillverkare av plasma- och koronabehandlingsutrustning kan vår serviceavdelning snabbt svara på dina utmaningar med den bästa lösningen för att få igång din produktionslinje igen.

Ytbehandlingsutrustning som servas med jämna mellanrum är den bästa förutsättningen för att förhindra driftstopp.

 

Vad kan Tantecs serviceavdelning erbjuda?

• Teknisk support
• Felsökning
• Fjärrsupport via telefon, post, video
• På plats: Felsökningsservice | Eftermontering | Underhåll
• Årligt servicebesök
• Första kontaktpunkt för tekniska problem.
• Kalibrering
• Operatörsutbildning